mandag 24. mai 2010

yehhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!





Nå er en utstillingshelg over og vår første og for en helg:)
Vår vakre Fia har vært super flink, og sliten av alt rundt seg, men hun har holdt på hun og vist seg fra sin beste side noe som ga resultater.

Lørdag; domer J.Finney
" Exellent type
Exellent coal
Exellent moved, correct exp. Slitghly nervous- at this age shouled improved with aged"
(Fia satte seg ned på rompa rett og slett når tenner skulle bli sett på, og etter at andre hadde segg og kjent hadde frøkna fått nok...
Hun ble her nr 2:)

Søndag; dommer Juha Palosaari
"En vakker valp m/flytende linjer, vakker hals velvink fram og bak og fin pels, perfekt haleholdning, frie bevegelser
Her ble Fia nr 1 og gikk videre mot beste hannhund i sin gruppe (4-6mnd) og da ble hun BIM:)

For mine oppdrettere ble det en knall helg! og vi her hjemme vil nok prøve oss flere ganger:)
Takk til KariAnne og Roy for hjelpen og med pass av Fia så hun slapp bilkjøring hit og ditt-
Takk for all info selvom jeg forsatt ikke skjønner dette sløyfe systemet, iallefall ikke helt enda, men det kommer nok for meg så ser jeg på kritikken jeg den forteller meg mye mer-
Fia viste vi var verdens vakreste, og når da andre sier det også ja da vokser vi og blir bare enda mer stolte.
I går hadde Fia det topp med matfar som skulle ta igjen tre dager uten lek, kos i armen til mor og det var nok herlig å være hund:)
Og hjørnetanna til Fia den spratt regelrett bortover gulvet, under leken med matfar:)

Tror vi har landet nå!

Klem fra fia eiere

1 kommentar: