tirsdag 20. april 2010

ut på


tur aldri sur:)
I dag har jeg vært med på tur i skogen og til Kvendammen med matmor og Anniken, mens de koste seg med hjemmelagde boller og brus løp jeg i langlinen og var temmelig aktiv.

Tidligere på dagen fikk jeg besøk av to store hunder, en pointer og en som matmor ikke husker rasenavnet på, matmor sier de er flotte og snille og eierene er kjempesnille, de har også en snill jente på 10 år som skal passe meg i sommer sammen med mamman og pappan sin-
Så i dag kom de for å hilse på meg, jeg var litt sint med engang og redd så jeg løp litt rundt meg selv, fikk sitte på fanget til hun andre damen, så hennes hunder fikk hilse på meg, det var greit:)
Og for å si det sånn Pointeren brydde seg ikke så om meg, akkurat, hun hilste hun så gikk hun en runde på egen hånd.
Blir nok mange turer med de etterhvert, så både jeg og de skal bli kjente med hverandre-

Uansett så sier matmor at jeg vil få det kjempefint sammen med de- og søsteren til hun som eier pointeren har to cairn og mamman hennes har cairn, så da blir det noen som meg å hilse på også-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar