mandag 26. april 2010

nå er jeg


blitt 4 mnd og tiden går veldig fort- stor er jeg blitt også-
Siden sist vi skrev har jeg vært på hundeklubben, gått turer i skogen, øvd med i langlinen på sletta-
På hundeklubben var det stas for alle sammen og gleder oss til å komme tilbake.
Først fikk jeg lukte og snuse litt, hilste på noen få hunder, men ikke alle, det var mange der, når jeg hadde vært litt ute, ble jeg satt i buret i bilen, det var litt godt, der satt jeg fint og kunne se og følge med på alt, før jeg fikk komme ut igjen, matmor ville jeg skulle ha en liten pause-
Til torsdag skal jeg ditt med Anniken for matmor må jobbe, men neste gang da drar vi alle sammen-

Langlinen er artig, i den forstand at på sletta kan jeg løpe og løpe og ikke tro at jeg støtt vil høre altså, for det vil jeg ikke, noen ganger er det helt andre ting som er spennende, men Anniken og matmor har kjøpt en rar pipe hund de har i hånden sin og når de trykker på den sier den ett pip, og da blir jeg litt nysgjerrig på hva de driver med og Må se (noen ganger...)

Ellers så bare koser vi oss!
Nå ligger jeg og halvsover på teppet, det fant de frem i helgen, alt var vist tatt bort før jeg flyttet inn, men nå sier de at jeg er så flink til å si i fra når jeg skal på do så da ble det lagt på plass, og det er supert godt å sove på for det er sånn Fluff teppe-

Ha en super uke!

Og gratulerer til kennel black thunder og hundene med flotte resultater i helgen!

klem fra oss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar